Obecnie realizujemy lekcje także przez internet:
- minimum 1 dzień przed rozpoczęciem zajęć (żeby mieć pewność, że technicznie wszystko jest gotowe) załóż konto na skype, które będzie zdefiniowane przez Twoje imię i nazwisko ( każdy uczestnik musi być przez administratora – BJ rozpoznawalny jak w dzienniku)
- kliknij na stronie głównej odpowiedni przycisk Skype, wybierając przypisanego lektora i dodaj kontakt; następnie na czacie przedstaw się, podając też ustalony dzień oraz godzinę zajęć.
- loguj się w czasie przeznaczonym na lekcję wg ustalonego grafika;
- na początku spotkania otrzymasz plik do pobrania, który trzeba od razu pobrać, żeby mieć go do wglądu (to materiały do nauki); pliki mogą być zamieszczane wcześniej – żeby każdy, kto potrzebuje wersji papierowej, mógł zdążyć je wydrukować;
- przygotuj coś do pisania, żeby robić notatki, gdy osoba prowadząca będzie analizowała przerabiany materiał
- słuchaj uważnie prowadzącej (w każdej grupie będzie ustalony sposób zadawania ewentualnych pytań), odpowiadaj, gdy będą ćwiczenia; jeśli czegoś nie rozumiesz – stosuj się do wytycznych podanych na początku kursu, żeby nie zakłócać porządku zajęć.
W przypadku Zooma trzeba po wypełnieniu formularza rekrutacyjnego poczekać na informację mailową, gdzie będzie m.in. dostęp do aplikacji i link do spotkania.
Dodaj komentarz