Nowy rok szkolny 2020/2021

Przyjmujemy następujące zasady korzystania z oferty kursów językowych w nowym roku szkolnym (poza czasem obostrzeń spowodowanych covidem):

Zajęcia w poszczególnych grupach  – wg grafika w trybie mieszanym:  jeden tydzień stacjonarnie na Mickiewicza 15a, drugi – przez internet na skype. Kursantom w sali, jak i przed ekranami komputerów, będzie udostępniony ekran osoby prowadzącej lekcje, na którym będzie widoczny zapis z klawiatury i odręczne pismo znaków. Osoby chore, na kwarantannie i zadeklarowane na tryb on-line, bo  np. nie mają możliwości dojazdu, odbywają zajęcia tylko przez internet. Za każdym razem, gdy ktoś chce skorzystać w danym dniu z wersji on-line, musi to zgłosić do sekretariatu lub na czacie swojej grupy na Skype przed konkretnymi zajęciami. Każdy z uczniów powinien postarać się na czas prowadzonych  zajęć o dostęp do internetu z możliwością rozmawiania przez mikrofon. (kamera nie jest konieczna).  Jeśli odgórnie nastąpi zmiana i konta skype będą odpłatne, będziemy zmuszeni pobierać dodatkową opłatę lub poszukać innego rozwiązania na kontakt zdalny.

Obowiązuje podany w zakładce Kursy rozkład zajęć i przyjęcia tylko na ewentualne wolne miejsca. Rekrutacja dla początkującychdo wyczerpania miejsc w zaproponowanych grupach. Zajęcia w październiku po dopełnieniu formalności.

Rejestracja na kursy  z języka japońskiego, koreańskiego, chińskiego i tajskiego przez formularz *Zapisy*, gdzie prosimy wszystkich o  dokładne wypełnienie danych wysłanie ich (na końcu formularza jest przycisk Wyślij), żebyśmy mogli wygenerować  propozycję umowy i odesłać każdemu na wskazany adres e-mail, bez konieczności przyjeżdżania do sekretariatu. Nie od razu wysyłamy umowy z uwagi na dopasowania grafika. Jeśli ktoś dostanie już umowę, po zapoznaniu się z jej treścią ( dla jej ważności), powinien wysłać informację zwrotną mailem, że akceptuje zapis w umowie. Przed wypełnianiem zgłoszenia sugerujemy zapoznać się z ofertą dla różnych poziomów zaawansowania (zakładka Kursy), by po wyborze konkretnego dnia zajęć,  w opcji – inne, wpisać konkretną godzinę  rozpoczęcia zajęć. Podawany w formularzu  adres e – mail i telefon ucznia będą służyć do ewentualnego przekazywania  wiadomości o aktualnych terminach, materiałach na kursie, więc prosimy o indywidualne podejście do uzupełniania danych, zwłaszcza przy młodszych uczniach.

Umowy zawieramy mailowo lub w sekretariacie, po uprzednim zgłoszeniu, gdy do danej grupy zapisze się minimum 4 osoby. ( Mogą też być mniejsze –  3-osobowe grupy, ale ilość osób wpływa na koszt kursu lub długość zajęć.)

Osoby, które chcą się zapisać  na kursy w sposób tradycyjny – w sekretariacie zawrzeć umowę, powinny wcześniej zgłosić swoje podstawowe dane do rejestracji na kurs ( imię , nazwisko, aktualny adres e-mail i nr telefonu oraz grupę wybraną z grafika w zakładce na Kursy) na formularzu w zakładce Kontakt , żeby mieć rezerwację miejsca w grupie i otrzymać informacje o terminach/materiałach.

W zakładce Kursy utworzyliśmy grafik wg poziomów zaawansowania. Nazwy poziomów wpisaliśmy na podstawie podręczników używanych w poszczególnych grupach.  [Dla języka japońskiego : Minna no..  – starsza młodzież i dorośli, Daichi – młodsza młodzież, Kodomo – dzieci); cyfry po nazwie oznaczają rozdziały, od których dalej będzie robiona kontynuacja programu.] (Proszę porównać z materiałami, które realizowaliśmy na kursach w ubiegłym roku szkolnym.) W tym roku wprowadzamy na japońskim dodatkowo podręcznik Genki, który podaje materiał wg tematów, a nie w oparciu o zagadnienia gramatyczne. Osoby po jednym i po dwóch latach nauki z Minna no… lub Daichi mogą kontynuować naukę z Genki (w połączeniu z Minna no). Osoby początkujące  też mogą być przydzielane do grup z prowadzącym podręcznikiem  Genki. [ Dla języka koreańskiego: nr podręcznika 1, 2 3 i nr lekcji ]

Wprowadziliśmy oznaczenia lektorów przy grafiku w ofercie : p. Aneta – (A), p.Marcelina – (M),  p. Zuzanna – (Z).

Przydział do grup będzie też rozpisany w kalendarzu, gdzie każdy będzie mógł się zorientować, czy w danym tygodniu ma zajęcia stacjonarne, czy zdalne. Będziemy też starali się na bieżąco podawać ewentualne zmiany grafika lub trybu zajęć spowodowane np. chorobą lektorki.

Odbiór certyfikatów uczestnictwa z ubiegłego roku  – w sekretariacie.

Osoby przychodzące do sekretariatu proszone są zachowanie ochrony osobistej – dezynfekcja rąk przy wejściu i założenie maseczki.

Napisano w wydarzenia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*